Afsluiten Deze website slaat cookies op uw computer op. Als u doorgaat met het gebruik van onze website gaat u akkoord met de wijze waarop wij gebruik maken van cookies. U zult deze melding alleen bij uw eerste bezoek aan onze website te zien krijgen. Lees hier meer over het gebruik van cookies.

Servicecontracten

Of u nu een volledig geautomatiseerd CashComplete®-systeem of een simpele bankbiljettenteller heeft, SCAN COIN biedt u passende ondersteuning. Misschien heeft u apparatuur, die essentieel is voor uw onderneming en wat meer aandacht nodig heeft dan de normale apparatuur. Wat uw wens ook is SCAN COIN biedt u het juiste servicecontract aan.

Onze service passen we graag aan aan uw behoefte, zodat u alleen betaalt voor wat u werkelijk nodig heeft. Wat u dat ook is, ons Field Service Team staat altijd voor u klaar!

All-in servicecontract

Als u uw SCAN COIN-oplossingen regelmatig gebruikt en verzekerd wil zijn van  ondersteuning à la minute, dan is het “all-in” service contract ideaal.

Meer weten

Geschikt voor:

  • Uw gemoedsrust en die van uw klanten
  • Gebruikers, die apparatuur intensief gebruiken en altijd in orde willen hebben
  • Gebruikers, die een compleet “all-in” servicepakket wensen.
 

Voordelen:

  • Respons binnen 8 uur na melding storing (ma t/m vr. 08.30 – 17.00 u.),
  • Ondersteuning van onze helpdesk,
  • In overleg een à twee keer per jaar preventief onderhoud: reinigen, afstellen en testen van de machines,
  • Verhelpen van storingen voor een vast bedrag per jaar, zonder extra kosten,
  • Door snel correctief onderhoud bent u verzekerd van een optimale bedrijfsvoering,
  • Bij aanschaf van een occasion standaard 3 maanden garantie op vervanging van onderdelen bij een storing,
  • Bij apparatuur, ouder dan 5 jaar, worden te vervangen onderdelen separaat in rekening gebracht.  

 

Wilt u meer informatie? U kunt ons bellen: 035-6039880  of e-mail: info.nl@scancoin.com

 

Accessoires / opties

Retour naar SCAN COIN

Voor kleinere apparaten, zoals bankbiljettentellers of kleine muntgeldtellers, kan het handiger (en goedkoper!) zijn om reparaties en onderhoud uit te laten voeren in onze werkplaats in Soestduinen. Voor snelle service stuurt u het apparaat dan naar onze technische onderhoudsafdeling.

Meer weten

Geschikt voor:

  • Klanten met bankbiljettentellers en kleine muntentellers
  • Klanten die eersteklas ondersteuning willen met beheerste en gebudgetteerde kosten
 

Met een Return-to-Base-contract kunt u het apparaat naar onze technische onderhoudsafdeling in Soestduinen sturen voor een snelle oplossing.
Als u een groter aantal kleinere apparaten heeft is dit het meest effectief, want wij hebben in veel gevallen vervangingsmodules beschikbaar, die we u direct opsturen.

 

Accessoires / opties

Flexibele Uren Ondersteuning

Speciaal voor locaties waar iedere seconde telt.

Voor ondernemingen, die buiten het normale 9 tot 5-patroon vallen, biedt SCAN COIN flexibele ondersteuning, zoals telefonische hulplijnen tot laat in de avond of ondersteuning op locatie buiten kantooruren en in het weekend.

Meer weten

Geschikt voor:

  • Cash centre en CIT-activiteiten met langere ploegendiensten
  • Locaties met seizoens- of evenement gebonden kritieke operationele vereisten
 

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met SCAN COIN-Borsu Systema via 035-603 98 88 of via e-mail: info@scbs.nl

 

Accessoires / opties

Producten

Gevallen

Pagina's